Porin Seudun Keliakiayhdistys ry.

Porin seudun keliaakikkojen logo

Ajankohtaista   Jäsenyys   Jäsenedut Jäsenillat   Matkat   Vastuuhenkilöt   Tukihenkilöt Reseptit

Puheenjohtaja Kati Kiljunen
sukunimi.etunimi@gmail.com

porinseudunkeliakia(at)gmail.com

Keliakialiitto

Yhdistyksen IBAN-tilinumero
FI05 1269 3000 6490 36

Tänään on tiistai 07.12.2021

La 13.11. Rita`s Place (Makasiinintie 2, Pori); klo 10-10.30 sääntömääräinen syyskokous, klo 10.40-12.00 gluteeniton/laktoositon brunssi noutopöydästä. Omavastuuhinta 5€/hlö, lapset (alle 12v.) ilmainen. Maksu kerätään käteisenä paikan päällä (klo 9.45-10), varaathan tasarahan.
Sitovat ilmoittautumiset Ma 8.11. mennessä Marjalle 050 320 8196. PS. Muista ilmoittaa myös muut ruoka-aineallergiat! Tervetuloa!

Gluteenittomien tuotteiden perjantaikassi:
Kuukauden viimeinen perjantai (26.11. Black Friday-kassi ja ke 23.12.) Keliakialiiton jäsenkortilla saat ostaa perjantaikassin hintaan 10€ (arvo 15€, Black Friday-kassin arvo 20€). Tuotekassin sisältö vaihtelee, ja kasseja on aina varattu 20kpl. Tartu tilaisuuteen ja astu uusien makujen maailmaan. Kassin voit noutaa mainittuina päivinä Ailav Herralahti, (Herralahdenraitti 1, Pori) klo 14.00 alkaen. P.S. ”Nopeet syö hitaat”.

Ti 30.11. klo 17:30 Ailav lounasravintolassa Juhana Herttuankatu 17 pääset seuraamaan etänä Turun seudun keliakiayhdistyksen syyskokouksen yhteydessä pidettäviä luentoja klo 18 alkaen Markku Mäki: Keliakia sairautena, tutkimuksen ja lääkehoidon tilanne. Mika Scheinin: Ajankohtaista keliakian lääketutkimuksista. Kahvitarjoilu. Tilaisuus on maksuton. Tervetuloa!

Pe 10.12. klo 17-19 Otsolan kansalaisopisto, Juhana Herttuankatu 16. Ravitsemusterapeutti Sari Isotupa luennoi aiheesta: ”Suoliston sairaudet; miksei vatsa toimi hyvin, vaikka on gluteenittomalla ruokavaliolla?” Klo 17-17:30 kahvitarjoilu. Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Luento alkaa klo 17:30, sitä on mahdollisuus seurata myös etänä. Tilaisuus toteutetaan yhteistyössä Otsolan kansalaisopiston kanssa.

Ti 14.12. klo 17.30 alkaen koko perheen tonttuvaellus, jonka jälkeen joulupuuro ja rusinasoppa sekä kahvi/tee, glut. joulutorttu; Toukarintilalla (Viikinkuja 46, Pori). Joulupukki tonttuineen vierailee myös, ota mukaan pieni lahja (max.5€). Sitovat ilmoittautumiset ma 6.12. mennessä Marjalle 050 320 8196. Tilaisuus on maksuton. Tervetuloa!

To 23.12. Gluteenittomien tuotteiden tuotekassi. Keliakialiiton jäsenkortilla saat ostaa tuotekassin hintaan 10€ (arvo 15€). Kasseja on varattu 20 kpl. Tartu tilaisuuteen ja astu uusien makujen maailmaan. Kassin voit noutaa Ailav Herralahti, Herralahdenraitti 1, Pori klo 14:00 alkaen.

Ti 8.2. Tuolijumppaa klo 17:30-18:00 Ailav lounasravintolassa Juhana Herttuankatu 17. Tuolijumpan jälkeen Nivelyhdistys kertoo toiminnastaan. Gluteenittoman illan päätteeksi nautitaan gluteeniton lämmin kanasalaatti, kahvi/tee + makea leivos. Omakustannushinta 5 eur/hlö, maksetaan tilaisuudessa, varaathan mukaasi käteistä. Sitovat ilmoittautumiset pe 31.12. mennessä Marjalle 050 320 8196.

Ma 14.2. klo 18 Ystävänpäivän tapaaminen DiakonPuiston kodalla, Metsämiehenkatu 2. Ota ystäväsi mukaan ja lähde kohdalle grillaamaan. Tilaisuus on maksuton. Tervetuloa!