Porin seudun keliaakikkojen logo

Ajankohtaista   Jäsenyys   Jäsenedut Jäsenillat   Matkat   Vastuuhenkilöt   Tukihenkilöt Reseptit
  FACEBOOK-sivu

Puheenjohtaja Kati Kiljunen
sukunimi.etunimi@gmail.com

porinseudunkeliakia(at)gmail.com

Keliakialiitto

Yhdistyksen IBAN-tilinumero
FI05 1269 3000 6490 36

Tänään on torstai 22.08.2019

PE 6.9. RETKI TAMPEREEN KOMEDIATEATTERIIN KLO 18.00 ESITYKSEEN "VILPITÖN MIELI"

Lähtö klo 16 matkakeskus, laituri 8. Esityksen jälkeen illallinen, joka on suunniteltu keliaakikoille. Matkan hinta 50€/hlö, sisältää bussimatkat, teatterilipun ja illallisen. Sitovat ilmoittautumiset Helleville 14.8. mennessä, puh 044 0210 147. Maksu yhdistyksen tilille FI05 1269 3000 6490 36.

RUOKAILU
Show & Dinner -paketti on runsas buffet, joka sisältää kolmesta neljään erilaista alkusalaattia, yhden lämpimän pääruuan ja pikkumakean jälkiruuaksi kahvin kanssa. Ruokajuomana vesi. Erikseen mahdollisuus tilata alkoholillisia ruokajuomia
Tule mukaan ja ota kaverisikin!

LA 26.10. OSAAVA NAINEN, TERVE OLO JA OUTLET MESSUT TURUN MESSUKESKUKSESSA

Lähtö klo 7.30 matkakeskus, laituri 8.

Klo 8.00 Aamiainen Hannan Gluteenittomat -yrityksessä Eurajoella, mahdollisuus ostaa gluteenittomia tuotteita. Matkan hinta 5€/hlö, sisältää bussimatkat ja aamiaisen. Lippu messuille maksaa 10€/hlö, sen jokainen ostaa itse sisään mennessään. Lähtö takaisin Poriin Turusta klo 16. Sitovat ilmoittautumiset Helleville 044 0210 147 su 29.9. mennessä, maksu kerätään bussissa.